wtorek, 8 lutego 2011

Dzień Babci i Dziadka


21 stycznia świętujemy Dzień Babci a zaraz po nim, 22 stycznia Dzień Dziadka.

 Zimowe słonko wesoło patrzy
i ciepły uśmiech posyła babci,
I ja też babciu, mam dziś dla Ciebie
uśmiech jak słonko jasne na niebie.


 Dzisiaj mamy święto dziadka, okazja niezwykle rzadka.
Ja dziadziusia kocham szczerze, w jego słowa zawsze wierzę.
Mój dziadek ma swoje zdanie, budzi we mnie zaufanie.
To naprawdę trzeba przyznać, dziadek fajny jest mężczyzna.
Kiedy dzień dziadka zaświta, wiązanką kwiatów go witam.
Bądź zdrowy dziadku kochany i bądź zawsze razem z nami.

W ramach szkoly sobotniej uczcilismy w tym dniu naszych Dziadkow. 
Dzieci recytowali wiersze, czytali tematyczna proze, odgadywali zagadki. Wzruszajace byly opowiadania wnukow o swoich babciach i dziadkach. Rowniez Babcie wspominaly rozmaite pouczajace i zabawne historie z zycia.
Byly takze utwory muzyczne. P.Irena Witkowska-Lycholat wykonala na fortepianie kilka utworow Chopina. Siostra Krystyna i p.Irena Drabyk wykonaly na skrzypcach koledy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz